Rumpis ska bli snygg

(null)

(null)

(null)

Go kväll alla läsare! Hoppas att allt är bra med er! Själv mår jag toppen och står på gymmet och kör rumppass. Börjar bli enklare att gå till gymmet nu mer. Men säger jag typ varje gång. Haha! Inser hur sjukt många mer eller mindre bor på gymmet. Älskar hur dom kan vara sig själva och även inspirera andra. Medans jag går hit och tar lite bilder. Jag kom, jag såg jag fotade. Haha!


Nu när man även börjar bli intresserad för dejtingmarknaden. Vill jag givetvis se lite sexig ut eller åtminstone försöka. Haha! Var tidigare och kollade på en ny väska. Men fortfarande tveksam på köpet... Ska ner senare i veckan och kolla på en lägenhet i Jönköping nu på Torsdag. Ska blir riktigt roligt!


Nu blir det fortsätta med mitt och därpå hemåt. Ska rota igenom bilen efter ett papper jag slarvat bort... Min organisation är som innan. Haha! Ett under att jag minns vad jag heter. Bloggar mer sen igen, puss på er!


Toppen ovan funderar jag att köpa. Kanske 2 much eller?


1 Jonathan:

skriven

Är väl inget fel med den toppen? Ser bra ut!