Tävling

<Innlägget innehåller betallänk>

Som ni vet har jag flyttat runt en hel del i mitt liv och sällan bott kvar av olika skäl. Det är verkligen massor att tänka på när det kommer till flyttar. Väskor och lådor ska fyllastill sin yttersta gräns och när det väl är klart är man mer eller mindre helt slut!

Inte nog med att man ska packa upp sakerna efter varandra och allt är kaos i 1 månad. Innan man lärt sig vart allt ligger. Som ett paket på posten ska du även flyttstäda... Tror alla vet vad jag pratar om när ångesten kommer krypandes. Tänk att bara slippa skiten och fokusera på ditt nya hem.

Ett företag jag och mina föräldrar anlitar oss till är nämligen Städservice I Skaraborg. Dom håller på med just detta och lite till! Allt från Hemstäd/Företagstäd/Storstäd/Flyttstäd/Fönsterputs. Alltid till ett rimligt pris och inga dolda avgifter.

Dessutom har dom en tävling igång just nu. Tävla om en chans att få Hemstäd för endast 100kr/tim inkl moms. Hur bra?

Ni hittar mer om democh deras tävling Här
Kategori: Allmänt
Taggar: Städserviceiskaraborg