Arslet brann

Go kväll alla underbara! Hoppas allt är bra med er och att ni mår fint! Själv mår jag super och är i fullgång med att jobba lite på gymmet. Laddade ner en app för få snygg röv. Det resulterade till 1 vecka träningsverk... haha! Därefter slutade jag gymma och nu vet ni det. Haha! Idag blir det endast kondition och fila till figuren.


Tidigare idag kikade vaktmästaren förbi och pillade lite på dörren och fixade kikhål. Riktigt skönt! Avskyr att inte veta vem som står där. Tror knappast jag är ensam om detta. 500kr kostade detta. För ett litet hål i dörren. Sjukt egentligen.


När jag kommer hem blir det mys med lillen och en lång promenad. Ska ha möte med mim revisor och därpå träffa 2 vänner. Tack förresten för alla mina ord! Riktigt sött av er som skrivit på bloggen, insta och mailen. Nu ska jag fortsätta med mitt. Bloggar mer imorgon igen. Natti <3