Byxorna är borta

Go kväll alla fina. Hoppas mi haft en bra dag för det har jag.  Står just nu på gymmet och hyfsat klar med det som skulle göras. Är inget super fan att gå hit som ni vet. Haha! Salen gjorde det inte bättre att min träningsbyxors fortfarande är borta... Tror jag rivit runt 3 gånger om i alla skåp och korgar hemma. Helt borta. Riktigt irriterande!


Blev krogen i helgen och OMG! Vad ska jag säga. Allt och ingenting hände. Nog för jag bor i en mindre stad. Men historia skriver jag säkert ändå. Haha! Givetvis på gott och ont.


När jag är klar ska jag hem för att sätta mig att jobba lite. Till er dom kan bra och enkla recept (5-15 min) får gärna tipsa! Ska försöka uppdatera som tidigare. 2-3 inlägg om dagen. Kommet krävas mer av mig. Men när man kommit fri från en osund relation är det jobbigaste oftast det enklaste. Men jag mår bra och kommer berätta mer inom tid!


(null)