Fel kliv

 
 
Go morgon alla underbara! Hoppas allt är bra med er och att ni haft en fin dag. Själv mår jag toppen och är i fullgång med att förbereda mig för dagen. Ska snart iväg till min revisor för att lämna in lite papper. Skönt att ha någon som gör detta åt mig och låta mig fokusera med mitt. haha! Till alla er som går i tankar kring att starta eget. Skaffa en revisor som fixar saker du (jag) inte förstår oss på eller har tid med. Bättre det blir rätt från början.

Idag har jag egentligeninget speciellt att göra. Ska skriva lite fakturor och planera nästa veckas planer. Jag har aldrig förstått hur mycket tid som egentligen behövts lägga på detta... Tills nu. haha! Men så länge man tycker det är skoj är det värt! Igår tog jag en fika ihop med en kompis. Riktigt trevligt! 

Senare idag ska jag ner till gymmet och får jag tid över skulle jag vilja spela in en video. Men jag har verkligen 0 koll på vad den ska handla om... Jag har förvisso en ideé. Men det känns onödigt och inte alls genomtänkt. Att vara offentlig har sina för och nackdelar. Varje steg man tar kan bli ett fel kliv och finns alltid något at riskera... Där av att jag valt kontrollera komentarer som ska upp och inte skriva exakt vad som helst. Nog om detta. bloggar mer sen igen. Slänger upp bilder från igår,