Hemskt

 Hej alla fina. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och kom ganska nyss hem från salongen med nya klor. Nu sitter jag och arbetar bort lite jobb som ploppat in under veckan. Riktigt dålig att ta tag i saker som dessa... Senare ikväll ska jag bege mig till gymmet för att komma mer i form. Tänkte först möta upp Challan då hon fyller år. Men då våra planer krokademed annat ska vi ta det imorgon istället.

Jag brukar älska gå till salongen som ni vet. Men idag slog nog alla rekord... Detta kan vara utan tvekan den VÄRSTA gången ever! Jag älskar att ha långa naglar (onaturligt långa). haha! Men nästan varje moment som gjordes gjorde SJUKT ONT. Dessutom när jag sa till att det gör ont. Då kanske man ska tänka "hm jag kanske ska vara lite försiktigare". Nej... Istället fortsatte hen att fila min nagel som en galning... Istället fick jag ett råd att slappna av... Dummast jag hört! Jag har aldrig varit missnöjd med Center Nail. Men idag... WOW. Får jag samma person nästa gång kommer jag gå raka vägen ut. 865 kr för att bli halvt misshandlad i nagelbanden. Naglarna blev förvisso fina. Men inte värt att pinas i ca 1 timme och 30 min för detta. En chans till och hjälper inte det kommer jag byta salong!

Nog om min hemska uplevelse. Nu blir det beställa hem lite mat. Har 0 energi att laga och ska ta något smidigt hem till dörren. Hoppas ni haft en bättre dag än mig och mina naglar. Nu ska jag sitta med lite jobb. Bloggar mersen igen. puss på er!