Payback

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mårjag super och är i fullgång med att jobba. Ska snart iväg för att ta en lunch ihop med min tjejkompis och därefter sitta lite med mail. Hade en toppen kväll igår med 2 vänner. Vi gick och åt på Pinchos och därpå gick vi på bio. Då jag bjöd min ena kompis på födelsedags middag blev notan väldigt intressant. haha! Får nästan ont i magen hur mycket det blev. Men andra sidan kommer hon minst sagt få bjuda tillbaka. haha! Skämt ochsida ;)

Vi gick på filmen Venom och den var helt okej faktiskt. Lagom läskig och inte allt för galen. Då jag avskyr skräck var detta inte det bästa innan läggdags. haha! Men jag somna som tur var! Jag börjar trivas mer och mer i min lägenheten. Trots hyran... Men andra sidan får jag se hur länge jag blir kvar. Jag har sagt max 5 år. Men kaske blir men vad vet jag?

Nu blir det iväg för att påbörja dagen med liten promenad och därpå jobb som väntar. Hoppas ni får en fin dag och att ni njuter i det fina vädret om ni bor runt om Skaraborg!