Fy och usch


 
Hej på er alla underbara! Hoppas ni mår bra och haft en fin dag. Själv mår jag helt okej och är riktigt piss trött. Somnade runt 12 tiden och därpå har dagen bara blivit kaos. haha! Men även dessa dagar måste också få finnas! Min tanke var att en video skulle komma upp idag. Men pga lite förhinder blev det lite ändrade planer... Hoppas det är okej för er!

Igår tog jag mig till gymmet och kändes riktgit bra! Hade lite träningsverk imorse och det kändes lagom skoj. Men det gick att leva med. Nu sitter jag och grubblar över morgondagen som redan nu ser kaos ut... Avskyr när man redan innan vet om hur dagen kan se ut. Speciellt när det inte ser positivt ut. haha! Värsta som finns! Har 2 viktiga saker jag också måste hinna med under morgondagen. Ena saken är minn nyaprojekt och det andra är att kontakta min revisor. Ibland önskar jag att dagen hade fler timmar...

Idag blir det dock ingen video. Har varken spelat in matrial och kl är på tok för mycket... Men fixar det tills imolrgon! Hoppas jag... Nu blir det krypa ner och försöka sova lite Brukar lyssna på poddar strax innan. Bästa jag vet! Helt tyst klarar jag inte av att somna till. Måste vara något som distraherar mina övriga 500 tankar. haha! Är jag knäpp eller är det fler som känner igen sig? =O
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Hoppas du fick lite sömn!