Jag lever

 

Go kväll alla fina. Det var ett tag sedan nu och allt kommer få sin förklaring. Jag mår bra. Men det finns en sak som hänt och det är åt båda hållen. Men jag tror utan tvekan att det kommer bli till det bättre. Det måste det. Ibland får man bara intala sig detta och göra det bästa av situationen. Vissa av er kanske redan nu vet vad det är. Men allt kommer få sin förklaring inom kort. Varför jag varit borta och hoppat med mina inlägg.


Jag blir arg och besiken när jag går in här och ser att många av er kikar in. Hop om att det ska finnas något intressant/ointressant att läsa. Idag är det exakt 2 veckor kvar och därpå blir det nystart till det bättre. Nej detta gäller inte någon flytt. Jag bor kvar där jag bor och tänker göra detta en bra tid till. haha! Ekonomiskt eller inte. Det drabbar ändå bara mig, right?

Jag är sällan en person som klagar över min egna sits. Men den senaste tiden har varit blandad. Jag är trött, ingen ork att göra inte mer än nödvändigt och jag gör det som måstes göras. Men jag mår bra annars. Ikväll blir det mysa ner sig och försöka blicka framåt. Slängde upp lite bilder på en lunch för något tag sedan med en vän. Riktigt trevligt.
1 K:

skriven

Hoppas allt löser sig och blir bättre snart.

Kram.

2 K

skriven

Hoppas allt löser sig och blir bättre snart.

Kram.