Kläderna blir förstora

 
 
 
 
Ibland tycker jag det är ganska skönt att bara ta med kameran ut och knäppa lite. Bara för skojs skull. Väldigt sällan jag gör det och kanske borde bli bättre på? Något jag inser mer och mer. Det är att jag gått ner och vill verkligen fortsätta med detta nu. Det märks även på dessa byxor som jag knappt kan bära längre utan att dom kanar ner... Lite trist. Men ibland måste något offras för något annat ska gå igenom. haha!

Idag har jag haft en super mysig dag och även vloggat. Vet dock inte om jag gör eller säger något intressant. haha! Men det är alltid något! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och mysa. Har haft en hyffsat bra dag annars. Ikväll ska jag spela in 2 videos. Men innan jag hinner  eller gör det ska jag försöka få ordning här hemma.

Men innan denna dagen lider mot sitt slut. Ska jag till tippen och slänga massa SKIT. Därpå till affären för att handla lite mat. Sen till någon färgbutik och textil butik inför 2 kommande små projekt. Riktigt skoj!