Nästan klat

 
 

 
 
Hej på er alla underara. Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott. Själv är jg helt slut efter veckan... ALLT har verkligen varit kaos. Men jag tog mig igenom detta och är nu på fötterna igen. Med tankepå att jag redan visste i förväg att denna dagen skulle bli kaos. Hade jag ändå förberettmig nog ändå.

Tänkte slänga upp lite bilder från sovrummet som typ är klart. Ja det ska målas på väggarna. Men jag har ingen aning vad för färgsom ska bli för färg? Jag är lite sugen att göra hela rummet grått. Men vad tror ni? Hade det varit snyggt? Då detta är en hyresrätt är man lite begränsad om vad man får och inte får. Men hade varit himla skoj att få till en fin färg som dessutom ska matcha resten.

Senare idag ska jag städa iordning här hemma. Rensa lite och förbereda inför ikvällen då jag ska eventuellt ut och käka med en kompis. Jag är verkligen så galet tacksam att ni kikar in här. Uppdateringen är inte den bästa som den engång var. Men jag försöker hitta en punkt där allt faller ihop snyggt. Inom tid tror jag säkert detta kommer gå! Har ni ideér på väggfärg får ni gärna säga till! :)