Sista glassen för i år




 
För någon helg sedan tog vi den sista glassen för i år utomhus. Väldigt fint väder och provade en jag aldrig tidigare provat. Den var inte alls helt dum! Men hade jag varit ännu mer sötsugen hade det säkert varit ännu bättre. Vi åkte ner strax efter maten. Vilket säger en hel del?

Nu har jag preis redigerat dagen video och det gick riktigt bra! Älskar när allt flyter på och inte massa skit händer påvägen. haha! Ju mer jag håller på lär jag mig mer och mer om programmet jag använder mig utav. Dageni sig har varit underbar. Hade tid tidigare idag för mina naglar och dom blev verkligen SJUKT snygga! Älskar när jag får tid snabbt och enkelt. Fördelen med att semestern är slut för allt och alla. haha! Sist fick jag vänta 4-5 dagar. Inte alls van vid det. haha!

Nu blir det dra sig mor gymmet. Satt och redigera gårdagens video till kl 00... Blev direkt i säng och ska försöka hinna göra något på gymmet. Har lite ont i halsen. Men att gå på ett löpband borde dom flesta klara antar jag? Dvs inte springa!