Släktträff

<Inlägget innehåller betallänk>
 
Jag vet att folk har olika meningar kring dessa produkter och det respekterar jag! MEN jag har dock inte hittat något som kan motsvara dessa. Jag är verkligen beroende av dem och tycker dom är magiska. Dessa 2 är något som alltid finns med mig när jag åker iväg eller ska resa bort en helg eller längre tid. Ni hittar dessa till bra pris Här

Hej på er alla underbara! Vilken dag och jag har verkligen hunnit med det viktigaste helt klart! Idag hade vi släktträff på min mammas sida och det var riktigt mysigt! Fick träffa min syssling och hennes familj. Dessutom hennes mamma. Då vi mer eller mindre vuxit upp helt med varandra anser jag mina sysslingar på min mammas sida som mina kusiner och min moster. Så mycket minnen som bara dyker upp. Jag och min bror var väldigt mycket hos dem då vi var små. Dessutom var min syssling som fick mig få upp ögonen för råttor som husdjur. Mindre roat för mina föräldrar. haha!

Vi hade en liten lunch strax efter 15:00 och därpå åkte dom vidare på ett bröllop. Jag fick även träffa deras lilla hund. Så söt och missade helt ta bilder... Men tänk er Gucci rakad, helt vit och mindre öron. Väldigt söt och charmig liten hund. Nu blir det att lägga sig och mysa ner sig till någon bra film.