tufft av olika skäl

 


 
 
Go kväll alla underbara. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och haft en helt underbar dag. Tanken var att jag skulle träffa en kompis. Men när tiden rullade förbi kände jag att dels vare sig hade orkade till detta. Där av slutade det med att jag låg kvar i sängen. Kikade lite film och somnade till. Dem flesta av mina veckor är i vanliga fall väldigt fullbokade är det skönt att ta sig tid till att bara ta det lugnt. Vecorna går så vansinigt fort och ibland är det knappt man hänger med. Sjukt!

I helgen träffade jag en kompis och tog en liten fika ihop. Pratade om allt möjligt som rörde oss båda. Ibland när man har svåra perioder att ta sig igenom eller framförsig är det skönt att finna gemenskap. Att inte behöva känna att man är ensam om just detta! Det är något jag ansett är väldigt viktigt! Vill inte säga för mycket eller ge er en felaktig bild. Men ibland snurrar även ekorrhjulet lite väl fort för mig. Då är det skönt att stanna upp och hitta fokus.

Nog om detta. Imorgon ska jag försöka få upp en video och vlogga lite. Nu blir det mys framför tv:n med lite gott. Men först blir det en liten promenad med lillen. Bloggar mer sen igen. puss på er!


1 Angelica Wåhlin:

skriven

Så viktigt att ta hand om sig själv <3