Ledig

 
 
Hej på er!

Nu har jag legat i sängen sedan jag kom hem efter lite fotografering. Sjukt fint väder! Verkligen älskar dagar som dessa! Dessutom fick vi en hel del bra bilder och blir alltid lika bra! När vi hade fotat klart gick vi lite på stan och hade en almänt trevlig dag. Kikade lite saker och tog en bit mat. Insåg precis varför jag kände mig dosig. Mjölkprodukter är inte jätte bra för min del och det fick mig inse varför jag mådde som jag gjorde efter åt. haha!

Nu blir det hem en sväng till mina föräldrar för att fixa lite där hemma. Därpå ska jag skicka iväg lite matrial till en jag kommer ha möte med om ca 2-3 veckor. Då denna veckan är mer eller mindre kaos. Är det väldigt skönt att få vara lite extra ledig. Dessutom har jag träffat lite slktingar och det är alltid lika mysigt!

Nu måste jag iaf åka mot mina föräldrar för att hinna klart allt jag måste få gjort och senare ikväll ska jag till gymmet. Jag vill verkligen komma igång och så länge jag inte somnar är oddsen större. haha! Ett tips till alla som mig! Bloggar mer sen igen. puss på er!