Missa lunchen

(null)

(null)

Hej på er! Jag har inte glömt eller tappat intresset. Jag har bara sovit lite väl långe för att sedan skynda mig iväg till frisören... Dessutom hade jag ett möte når jag kom hem och nu sitter jag här. Inser hur skönt det kan vara att bara stanna hemma. I vanliga fall stressar jag runt och hinner inte riktigt andas ut... Men idag tänkte jag iaf göra ett försök.

Det var tydligen påsklunch hos mina föräldrar. Tydligen skickade dom detta undertiden jag var iväg och helt missat det. Men tänker inte låta det få hindra mina planer. Fick iaf övriga saker gjorda och det är det viktigaste!

Nu blir det kolla på en serie och äta lite nudlar. Idag tänker jag inte gå ut mer än nödvändigt (hunden). Haha! Jag ska köpa glass och godis och vara mummas på. Nästa vecka börjar jag nämligen träna med min PT. Bloggaren sen igen, puss på er!

Slänger upp lite bilder från förra helgen 😘
1 Sarah:

skriven

Tråkigt att du missade lunchen :/ Så mumsigt med glass och godis :)