Nya tag





A walk 2 remeber

Under en tid tillbaka har jag inte orkat blogga. Ingen motivation och tiden som inte räckt till. Nu hoppas jag innerligt att detta kommer fått slut. Då jag nu kommer få hjälp med just detta. Det låter kanske skit fjantigt? Men jag är väldigt mån att ni som tar er tid att kolla in här. Ska få nytt matrial och om inte annat måste jag börja leverera inom kort.


Men jag kan säga som det är. Det har varit väldigt mycket och massa problem. Jag har inte mått bra... När jag tappar kontrollen släpper jag allt och stänger av. Jag orkar ingenting och gör endast det jag vet jag MÅSTE göra. Det är den värsta känslan som finns! Att känna att man inte räcker till oavsett hur mn gör... Men tack vare en lång paus och ny motivation kan jag nu leverera på nytt.

Jag är väldigt tacksam över alla fina människor som kollar in här. Oavsett om ni gillar det jag gör eller inte. Poängen är att alla ska få sitt. Jag tycker det är viktigt att visa folk att man behöver inte flytt långt borta om man inte är som alla andra. Det finns andra vägar att gå för att ta sig dit du vill ändå. Det har jag fått lära mig flera gånger om och än idag. Välkommen in i min värld.

Bilder är till för att påminna oss hur det engång var och vart vi står idag <3