Orkar jag

 
 
Hej på er!

Ser att inlägget jag skrev tidigare idag aldrig kom upp... Men såg detta nu i samband jag gick igenom videon. Frågan är hur många videos ni vill ha? Kanske inte överdrivet mycket. Men 2-3 är det en bra "nivå" att ligga på? Då ni får daglig uppdatering här. Kanske det inte är jätte roligt att se vlogga? Dessutom är staden rätt liten och att prata med en kamera är jag inget super fan av. Iaf inte på stan. haha!

Men nu är jag iaf hemma och funderar över att besöka gymmet eller om jag ska ta mig en promenad till affären för att köpa lite små saker. Hade behövt ladda upp inför morgondagen. Med massor tur kanske jag kan få lite insperation till någon video.

Nu ska jag fundera över om det blir gymmet eller om jag ska göra mig redo för sängen. då jag satt uppe till kl 00:00 är jag inte super sugen att ta mig till gymmet. Men det är behövligt för att få lite annat fokus på saker osm varit... Slänger upp lite bilder från förra veckan.