Rent

Hej på er! Hoppas i haft en riktigt fin påsk med god mat och även lite godis! Själv har jag haft det super! Träffade en del av släkten igår och det är alltid lika skoj! När vi var klara där valde jag att åka hemåt. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Jag har förvisso bytt sänglakan och städat lägenheten. Alltid skönt att röja upp lite och få undan skiten.

Som ni vet är det ett måste att byta sänglakan varje vecka. Känslan av nybäddad säng är UNDERBAR! Dessutom vill jag ha det lite extra fint innan jag får lite besök. haha! Inget mrkvärdigt egentligen. Men tycker det är skönt att få röja upp innan man får besök. Ni som såg vloggen vet exakt vad mitt största problem med mitt x var och varför det tog slut. haha!

Nu blir det ut med lillen och kanske åka och handla lite små saker. Då min nyttiga vanor börjar nästa imorgon. Vill jag bara snuska i mig allt onyttigt. haha! Fått lite motivation till att komma igång och hoppas nu det håller i sig. Bloggar mer sen igen. puss på er!