Stress

 
Go eftermiddag på er. Ledsen att jag inte kom att blogga fören nu. Men jag var sen i daglig ordning och stressade iväg. haha! Ibland är det enklst om man kanskehålde sig till Instagram eller liknande. haha! Försöker lägga upp mer uppdatering där. Går dessutom super fort!

Kl 18:00 ska jag på kalas med släkten. Men jag misstänker att jag inte kanske kommer hinna dit i rätt tid. Hade behövt sitta med en video. Då jag har matrialet med mig måste jag tillbaka till Skövde för att lämna detta till min klippare. Men annars kommer den ut imorgon. Hoppas det är okej!

Jag har precis ätit lite påsklunch och jag hade helt missuppfattat allt. haha! Tydligen var det idag och inte igår. Då jag sällan tar det lugnt och ständigt har fullt schema. Kan den missen bero på detta. Bloggar mer sen igen. puss på er!
1 Johan:

skriven

Glad påsk mitt i all stress :)