Usch


Ibland saknar jag denna färgen... Vad tycker ni?

Go kväll alla fina. Som ni märkt har jag lyst med min frånvaro och ska sanningen fram har jag mått piss... Inget egentligen att klaga över. Det är bara en dipp som verkligen inte vill ge med sig. Men med mycket tur är det snart detta över. Men övrigt mår jag bra och änner mig lite piggare idag än vad jag gjort det senaste!


Sittern u och kikar ut lite kläder. då jag knappt har något nytt till krogen längre är det hög tid. haha! Var ute i helgen  som var och det var helt ok. Inte super. Det funkade om man säger så. Men det är kanske just att Skövde gjort sitt? Jag vet faktiskt inte. Men nu blicker jag framåt och om bara några månader flyttar jag. Känns riktigt skönt att komma iväg lite. Mer om det kommer.

Nu blir det klicka hem det sista och så hörs vi mer sen igen. puss på er!