Könssjukdom på posten

(null)

(null)

Go kväll alla fina. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag sådär. Men det kunde varit värre! Som ni vet har jag nu flyttat från min lägenhet och det kaske var lika bra? Då jag inte trivdes helt 100%. Men om jag kommer ha kvar den som "kontor" eller ej, är en senare fråga. Jag gör aldrig något förhastat. haha! Något jag har lärt mig är att alltid ha en reservplan. haha!

Övrigt av dagen. Hur ska jag summera den... Jo nu vet jag! Den har gått åt helvete mer eller mindre. Jag är inte mycket för snabba omkastningar. Men ibland får man bara låta det komma som en könssjukdom på posten. ungefär så kan jag summera dagen. haha! Nej, men ärligt. Jag har haft bättre dagar. Ni som följer vår podd. Allt kan faktiskt bara bli värre om det inte variendras. haha!

Nu ska jag göra mig iordning för kvällen och hoppas på att morgondagen blir bättre! Nu börjar det även bli mer ordning i hemmet. Vilket underlättar vardagen också. 1 månad hos föräldrarna var mer än mitt psyke klarade av. Haha! Misstolka mig rätt. Dom är underbara. Men ibland kan dom vara lite för mycket. Men jag tror knappast jag är ensam.

Slänger upp lite mat bilder fårn idag. Bloggar mer imorgon igen. Natti!