Kontor i centrum

Go morgon! Det var ett tag sedan och ja ni vet. Mycket som händer i livet helt enkelt. Skulle egentligen bloggat igår. Men valde att köra idag istället. Hopps det är okej! Som ni vet har jag flyttat och min nästa plan är att inreda om hela min lägenhet i Skövde på nytt.

Då min tanke är att behålla den. Även om jag inte kommer bo i den jämt. Kanske lite knasigt? Men drabbar ändå ingen fattig som jag brukar säga. Haha! Skämt och sido är tanken att det kommer bli ett kontor. Därför jag väljer ha kvar den. Trots att hyran ligger lite över 10 000 kr. Men det kostar att ligga på topp!

Nu ska jag åka hemåt och duscha. Blev precis klar med gymmet och trodde kg aldrig skulle orka gymma. Men oj så fel jag hade! Skönt att ha det klart! Nu har jag bara massa jobb framför mig och sedan ledig. Alltid trevligt! Bloggar mer sen igen. Puss på er!