Krogen

I helgen blev det utgång med Anna och vi fick en toppen kväll. Tror jag aldrig haft så skoj på läääänge. Men det säger jag typ jämt. haha! Vi gick på Drängarna och dom är faktiskt riktigt bra! Kan varmt rekommendera detta. I förutsättning att man gillar folkmusik-pop. Vi började med att förfest hos Anna och jag var sen i daglig ordning. Trots att vi bestämde 4 timmar innan. Kom jag ändå försent... Ah ni förstår vilket "svårt" liv jag lever.

När Drängarna gick upp på scenen stod vi längst fram. Wow det var verkligen massa folk. Inte tala om personer som höll på att knö... Dessutom stod jag bredvid en tjej som började slåss med armbågarna och böka... "Ursäkta till dig, men vad i helvete är ditt fucking problem"... Turligt nog verkade hennes kille mer nykter än henne. Som avbröt det hela. Dessutom insåg hon förr eller senare att det inte var jag som puttades och trycka. utan killen bakom... Idiot. Men jag lyckades fånga henne på bild. haha! Enda positiva. hihi.

När dom hade spelat klart gick vid och tog en burgare. Tro inte att jag lyckas putta ut den så köttet hoppade iväg. haha! Massa började skratta. Men den ur gulliga killen bakom disken gav mig en ny. Hur snällt? Därpå mötte vi upp en släkting till Anna och även min fördetta granne. Hur sjukt?

Det var precis i början jag startade min utredning. Vilket vart ett braaaa tag sedan. Dock hade jag aldrig sett honom i det trapphuset. Fast andra sidan har jag 0 koll på Hjo-bor. Det är nästan lite skrämmande. Dom har mer koll på mig än vad jag har på dom. Men vad ska man göra när man blivit kändis liksom? Mina största fans är utan tvekan här. haha! Värsta som finns är att vistas på ICA eller överlag vistas bland människor i denna staden. (inte alla, men på tok för många). Tur jag ska flytta härifrån snart och det säger jag bara 1 gång. Jag skulle utan tvekan göra en lista vad jag hatar mest av allt här. Men kanske jag ska spara till en videooch när jag faktiskt flyttat härifrån. haha! Skämt och sido. Frågar någon var jag kommer ifrån brukar jag säga Skövde. Att skryta över att man är uppvuxen här. Är inget man gör självmant. Varför kommer jag ta i ett annat inlägg. hihi.

Därpå tog vi fylletaxi hem och sedan gick vi och la oss. Dock vaknade jag i panik av att inte kunna andas. Pga värmen. Tro mig. en varmare lägenhet än den. DET FINNS INTE!!! Förstår varför hon ska flytta. Galen kväll fick jag och full blev jag med. hihi