Ny flytt

(null)

Hej på er alla underbara! Solen skiner och jag står på gymmet i daglig ordning. Skulle egentligen jobbat till 16:00. Men valde att sluta lite tidigare istället. Ibland behövs dom dagarna också! Känner mig rätt pigg och det är trots att jag var helt död imorse. Haha! Mornar är inte riktigt min grej... hur gjorde jag förr egentligen?

Idag ska jag inte göra jätte mycket. Ska gå klart här på gymmet och därpå möta upp en kompis. Ta en fika eller så. Åt ute tidigare idag. Vilket känns som jag gör jämt! Ni som följer mig på snap eller instastorry ni vet.

Skulle egentligen boka tid för naglarna i veckan. Men pga flytt valde jag bort det. Kanske jag glömt att berätta? Gash! Bara för att bloggen stått still har inte mitt liv gjort det. Haha! Nog om det. Kan berätta mer om det när det blir dags!