Äntligen frisk

Go morgon allla underbara. Hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag super och fik ganska nyss lite besök av Becci som hämtade lite saker hon glömde under juldagen. Jag säger bara WOW. haha! Själv var man på tok för glad för sitt eget bästa och vaknade upp med någon random snubbe. haha! Inte riktigt så jag hade velat avsluta mitt 2018. haha!

Idag har jag egentligen inget direkt planerat. Ska gå lite på stan och kolla om jag hittar något att ha på mig inför ikväll. Då vi inte riktigt vet om vi ska dra ut här eller Örebro vet jag knappt vad jag ska ta på mig. haha! Dagens stora dilemma eller hur ska man tolka detta? haha! Nu är jag dessutom helt frisk från min förkylning. Lättnaden går inte att beskriva att kunna andas och leva. Slippa känna att halsen håller på att hoppa ur strupen. Ja ni fattar!

Nu ska jag göra mig lite snabbt iordning för att sedan förbereda mig inför kvällen. Då klockan bara springer iväg är jag redan nu sen i mitt schema och min 2 do list. Tror ingen är direkt för vånad heller. Det är mig vi pratar om. Fröken 0 koll. haha! Boggar mer sen igen. puss på er!