Bästa ever!


Hej på er! Hoppas alltär bra med er och att ni mår fint. Själv mår jag toppenoch varit gnska nyss ute och handlat lite små saker jag ansåg jag behövde. Nu när mitt sovrum är mer eller mindre klart. Kan jag fokusera på massa annat som skulle behöva göras i lägenheten. Förstå min lättnad att äntligen bli klar!


Har dock 0 koll på hur mina stora fönster ska göras... Sjukt irriterande! Men andra sidan har jag äntligen fixat gardiner och kommer bli så sjukt bra! Hade ett samtal tidigare idag som kan bli väldigt intressant i framtiden. Jag är verkligen sjukt taggad med allt som sker. Har även börjat kika ny bil och med lite tur kommer jag snart ha en egen bil igen. Förstå hur skönt det är.

Nu måste jag dra mig om jag skahinna med resterande skaer jag inte gjort. Bloggar mer sen igen. puss på er!