Bästa känslan

<Inlägget innehåller betallänk>



Ni hittar mer om deras uthyrning Här

Som ni vet har jag inget behov i dagens läge att ha en egen bil av många olika anledningar. Men det är klart det är skönt att kunna ha möjligheten att ta en bil om man ska åka en längre bit. då jag inte är ett vidare fan av att åka kollektivtrafik. haha!

Därför är jag så väldigt glad och tacksam att det finns företag som kan hjälpa mig och andra. Med problem som tex detta. Att jag älskar BMW! Kanske inte är någon hemlighet. Men att kunna få möjligheten att glida runt i denna är helt underbart. Maffig och extremt härlig! Dessutom till ett väldigt ra pris!

Att hyra bil för stunden eller under en längre period är gools! Om ni har likande problem som jag eller av andra orsaker kan jag varmt rekomendera denna lösning!