Bra köp

Ni hittar fondationen Här & Fransarna Här

Go kväll alla sötisar. Förlåt att det blivit så sent med uppdateringen idag... Men jag har inte helt kommit in i rätt mood. Men jag gör så gott jag kan! Ikväll blir det en sen natt med massa jobb. Saker jag inte riktigt hunnit med. Men bättre sent än aldrig! Jag är faktiskt en nattmänniska. Men ibland önskade jag att jag hade varit morgonmänniska. Tar väldigt lång tid innan jag får rätt tid å mitt dyng. Kan också vara för att jag slarvar med sömnen. haha!

Gick lite på stan idag och fick med mig detta. Valde att prova en helt ny fondation. Då jag använder pudret. Antog jag detta skulle bli super. Väldigt enkel att arbeta med! Passade även på att införskaffa mig lösfransar. Jag gör som ni vet fransar på salong. Men ibland känner jag at dom inte riktigt räcker till. Fick precis den effekten jag sökte efter.

Nu blir det ta en kopp tea och därpå mysa ner sig till sängen. Men först måste jag ut med lillen och därpå göra det sista innan jag kan sova med gott samvete. haha! Bloggar mer imorgon igen. Natti!