Döden

(null)

(null)

Go kväll alla finisar. Hoppas allt är ra med er och att ni haft e toppen dag. Själv har jag haft en dipp och mått piss... Jag har varesig haft motivation att göra något och bara önskat att dagen skull få ett slut. haha! Mörk dag eller vad? Men jag antar det är pga mina hormoner. Iland önskade jag att jag kunde slippa den skiten. men, men...

Övrigt av dagen har jag kollat film och mått almänt piss. Funderat över mitt singel liv och döden. Min stökiga lägenhet. Möten jag avbokat pga mående. Ska jag fortsätta? haha! Ja, jag är lite bitter. Men vem är inte det med detta skit väder. Ena stunden varmt och andra stunden snor halt och kallt.Inte undra på att man bli deppig. haha!

Nu ska jag ut med lillen och därpå sk jag kika på någon film. Om ni vet någon bra video får ni gärna skriva detta! Hade varit perfekt när man mår såhär. Bloggar mer sen igen. puss på er!