Egen tid


Go kväll alla fina. Nu är jag mer eller mindre tillbaka igen. Har varit lite frånvarande det senaste. Men nu är jag här igen och precis redigerat gårdagens video som skulle upp.... Ibland önskar jag att tiden hade fler timmar under sitt dygn. Hade ett ganska stort problem tidigare idag. Men nu verkar det löst sig. Fick ha ett krismöte och ibland är även dom lite svårare besluteten. Bland dom bättre, helt klart!

Blev en sväng på stan och fick massor gjort. Verkligen skönt när man får lite egen tid. Insåg precis att jag måste ner till Jököping en heldag för lite shopping. Då utbudet här är inte alltid jätte bra. Är det väldigt skönt att ta sig till andra ställen. Göteborg också för den delen! Staden ni alla vet jag älskar! Förutom när jag kör bil. haha!

Nu blir det jobba undan lite saker och därpå ska jag lägga mig i tid. Imorgon är en lång dag med massor att göra. Men tror det kommer gå super! Bloggar mer sen igen. puss på er!