sen kväll

Go kväll alla finisar. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag som jag förtjänar av dess slag. haha! Tror faktiskt jag trillade igår... Ont har jag iaf. Blev utgång och hade väldigt trevligt. Även om vissa saker kunde prioriterats bort... Men nu är det gjort och får ta det som en viktig lärdom! Är nu hos mina föräldrar och ska börja klippa podden. Då jag fick hjälpa dom med lite små saker innan. Är jag ca 1 timme sen i klippningen. Vilket jag vet av erfarenhet. Kommer innebära att jag inte är klar fören 00...

Övrigt har jag mått piss. Kollat film och bara tyckte synd om mig själv. En av många saker jag är duktig på. haha! När jag väl kommer hem blir det en promenad med lilen och kanske träffa P. Helt otroligt vad saker och ting kan ändras på bara några månader. Jag klagar givetvis inte! Men med lite tur är detta till det bättre. haha!

Nu måste jag sätta igång med klippningen. Bloggar mer sen igen. puss på er!