Extra tid

Go morgon alla bloggläsare. Vaknade för något tag sedan och är i fullgång med att tvätta. Påbörjade detta redan under nyår men blev inte riktigt helt klar. Menidg avslutar jag det och ska därpå iväg och köpa lite saker för att kunna göra resterande saker här hemma. Älskar när jag får tid till att röja här hemma. Tro mig det är väl behövligt!

Ska även boka tid till kemtvätt för min soffa. Som ni vet är den vit och med hund håller det inte jätte länge. haha! Men skönt det finns bra firmor som kan ta hand om problem som detta. Då tyget är enkelt att ta bort förenklar det även jobbet. Men det bästa är att dom gör verkligen allt tar av och tar på tyget och jag kan fokusera på mitt. Denna vecka blir det inga videos vad jag planerat då jag är dels dålig halsen. Samt för idéer är inte super höga... MEN jag har en idé och det är alltid något.

Nu blir det ut med lillen och därpå hänga upp det sista innan jag ska möta upp 2 kompisar på stan. Gå lite i affärer och kanske hitta något snyggt. Vad vet jag. haha! Därpå måste vi spika en podd-dag och göra nytt tränings schema med min PT. Bloggar mer sen igen. puss på er!