Gå på dejt

Hej på er alla finisar. Nu har jag äntligen redigerat klart veckan som gick (podd). Då hela min planering gick skit är jag både sen med podden och med mina videos... Kan gissa vad jag ska spendera halva natten med. haha! Men skönt att den mest krävande saken är helt färdig! Lite kul att vi ändå har folk som kommer in och lyssnar. Sen hur seriösa vi egentligen är. Det är en annan 5:a. Men andra sidan vet alla som lyssnar på den att allt kan variendras.

Nu blir det jobba vidare och därpå dejta kudden. Imorgon ska jag även försöka vlogga om tiden finns till detta. Fick ett väldigt tråkigt besked utav en vän tidigare idag... Jag hoppas verkligen att det går bra trots allt omkring. Inte nog med detta har jag blivit utbjuden av 5 killar. Asså vad händer? haha! Galet eller vaddå? Lite smickrande också förstås.Men inget jag egentligen har tid med. haha!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner klart innan kl 06:00. haha! Engång i tiden brukade jag redigera alla videos jag gjorti veckan på fredagar. Knäppt va? Aja... Bloggar er imorgon gien. puss på er!