Hemmet i kaos



Go eftermiddag alla underara. Hoppas allt är ra med er och att ni sovit gott! Själv mår jag super och kom hem ganska nyligen från min tripp till Linköping. Blev en heldag på stan och massa roligt. Jag tror a solut Linköping får li min 2:a bästa stad. Göteborg är alltid Göteborg. Men helt klart får rulla in på en stark 2:a plats! Fndade även lite saker i en super mysig butik. Dom hade en hel del fina saker och bilder kommer på detta också.

Innan jag ska på kalas måste jag hinna städa undan allt bös. Verkligen behövligt då jag lämnade hela lägenheten i kaos. haha! Fick ångest när jag öppnade dörren och allt såg ut som hej kom och hjälp mig. haha! Verkligen inte skoj... Men nu ska jag få lite ordning här hemma. Imorgon ska jag även ringa hit vaktmästaren för att få fönstret rent. Enda bra med att lägga 10 000 i hyra är att man kan förvänta sig special service. haha! Skämt och sido!

Nu måste jag sjynda mig. Bloggar mer sen igen. puss på er!