Hyrbil

Hej på er alla bloggläsare. Asså denna dagen blev verkligen inte osm jag först tänkte. haha! Men det är förvisso inte kanske ovanligt. haha! Är tack vare detta tok stressad och ska hinna köpa 2 saker innan det stänger. 1 Sak är til Gucci och den andra är till mig. Ni som följer podden vet nog exakt vad jag syftar på. haha!

Lite senare ikväll kommer Karlsson hit. Därpå ska vi leverera nya avsnitt inför kommande år. Helt sjukt att vi faktiskt fick ihop våra 2 scheman. Dock ligger min poddmick hos mina föräldrar... Typiskt. Men vi ska försöka lösa detta på bästa sätt! Helt sjukt att vår podd når hemmafester. haha! Vem kunde tro att vi är så roliga. haha!

Nu måste jag ksynda mig. Måste även hinna ringa bilfirman för att hyra en bil. Till er som inte vet har jag ingen egen bil längre. Där av att jag ens gör detta. Onödigt eller inte är upp till var och en. Bloggar mer sen igen. puss på er!