Inte igen, tack

Go eftermiddag alla fina. Sorry för lite sen uppdatering och hoppas det är okej ändå. Hoppas er dag varit fin och att ni mår bra. Själv mår jag toppen och kom ganska nyss hem efter jag varit ute på ävenetyr. Det är faktiskt helt sjukt! Enda sedan jag blev singel har jag blivit uppraggad rätt mycket. Nej jag tror inte att jag är någon super gudina eller liknande. Det egot kommer endast fram när jag är riktigt, riktigt packad. haha! Men ni som varit i ett förhållande och pltsligt är ute ur detta vet vad jag pratar om antar jag?

Hur som helst. Även om jag egentligen inte söker något seriöst pga att jag trivs att vara själv. Men det är klart att jag ibland saknar någon att sova bredvid. Men när allt kommer omkring med städning, disk, kläder överallt och vem som ska göra vad och när. Då ångrar jag mig ganska fort. haha! Men ett distansförhållande oavsett om man bor i samma eller olika städer tycker jag är okej. Jag har min skit hos mig och han sin. Hur bra?

Nog om detta. Nu blir det jobba ikapp och därpå mys framför en bra film. Ska även försöka gå en sväng till gymmet och köra igenom något enkelt pass som inte är allt för jobbigt. Jag har verkligen ingen lust tt bli sjuk IGEN. haha! Bloggar mer sen igen. Puss på er!