Kör solo

 
 
 
 
Go eftermiddag. Hoppas allt är bra med er ochatt ni sovit gott! Själv mår jag super och betydligt bättre än igår. Ska inom kort iväg på ett möte och därpå är jag helt fri att göra vad jag vill. Har även fått förfrågan att gå på dejt. Ska jag vara riktigt ärlig... Jag vet inte om jag vill ha någon. Jag trovs medatt vara singel. Förutom när mina downs kommer. haha! Menövrigt trivs jag med detta.

Dessutom tänker jag väldigt mycket över vad jag egång sa. Skälet till att vi gick skillda vägar var pga just detta. Jag vill vara lite ensam om gör min grej. När det också passar mig och inte anpassa mig. Låter ego eller? Jag är helt enkelt inte redo eller träffat Mr right. Även om jag träffar någon ibland. Vet jag inte om jag vill bygga något... Vill heller inte ge falska förhoppningar heller.

Nog om detta. Nu måste jag skynda mig i daglig ordning. loggar mer sen igen. puss på er!