Livet som kändis

Hej på er alla finisar. Kom ganska nyss hem och insåg precis att jag helt glömt av er... Men jag hoppas ni är okej att inlägget kommer nu! Hoppas ni mår bra och att ni fått den där sköna fredagskänslan. Hur skönt? Haft en helt sjuk vecka som varit och mer om detta kommer jag ta i podden... Men med lite tur kanske det blir bättre? Hoppas på det iaf!

Nu sitter jag och inväntar min podd-kompis. Då vi bestämt att vi ska podda ikväll måte jag till vuxen affären och därpå till ICA. Bero på något mindre skoj har tydligen någon rolig person kastat ägg på mitt fönster. haha! Mig rör det kanske inte i ryggen direkt då jag har det på mina övervakningskameror. hihi. Sen förstår jag faktiskt att detta händer. Från att bloggen legat mer eller mindre död och plötsligt är Queen M tillbaks. Livet som kändis helt enkelt... Dessutom är det ändå inte jag som kommer torka bort det. Vad har man annars en vaktmästare till. haha!

Nu blir det iväg och därpå ska jag handla lite saker på stan. Bloggar mer sen. puss på er!