Magont

Go kväll alla finisar. Ledsen för dagens sena uppdatering. Dels har jag legat bakis och även gått upp på tok för sent... Men nu är jag iaf klar med podden och känns riktigt bra! För er som vill lyssna på den direkt. Kan kika in på vårt soundcloud och för er som vill invänta den här. Är den uppe kl 21:00 på bloggen.

Övrigt av dagen har det inte hänt mycket. Varit hemma och jobbat. Planerat upp veckan och känns som jag får mer och mer insikt vad som ska göras. Imorgon ska jag träffa min revisor för en genomgång gällande lite saker. Därpå ska jag ner till småland föratt gå på ett möte. Efter det ska jag fixa mina fransar. Som ni förstår är det en hel del att göra!

Jag har typ alltid magont inför bokslutet och det är trots att det är 8 månader kvar tills dess. haha! Nojjig till max, jämt! Jag har ett sjukt kontrollbehov och i nu läget känns det som min revisor har mer koll än vad jag har. haha! Men kaske lika bra? Nu måste jag kila hemåt. Puss på er!