Mot småland

Go kväll alla fina! Blev precis klar med allt jag skulle göra och ska inom kort hoppa in i bilen för att åka hemåt. Dessutom har jag hunnit fynda lite saker till mitt fönster. Verkligen super skönt! Hade i början 0 kolla på hur det skulle bli. Men nu vet jag mer eller mindre exakt hur det ska se ut. Bästa känslan!

Nu ska jag åka och plocka upp Emma för seda dra oss till Jönköping. Vi ska ha en härlig kväll där och kika runt. Vi kanske även ska möta upp K och hans vänner. Men det är inte helt säkert. Jag är i vilket fall på bästa humöret och sjukt glad att komma iväg en sväng från lilla Skaraborg.

Vad kvällen har att er bjuda får vi helt enkelt se! Jag dans arldrig nykte. Men det vet nog alla vid detta lagret. haha! Bara det inte blir som sist. Körde bil och åkte taxi hemåt. Morgon därpå fick jag åka tillbaka för att hämta bilen. KUL. haha! Bloggar mer sen igen. puss på er!