Gott nytt år

 
 
Go morgon och gott nytt år alla finisar. Hoppas ni fick ett super fint nyår och att ni mår bra! Själv har jag varit tok förkyld och valde att bli hemma. Trots världens underbaraste hemmafest! Vet inte hur många gånger dom frågade mig om jag skulle med ut. haha! Fast vem kan klandra dom egentligen. haha! När drottningen står på klubben och levererar kan knappt ingen hålla ögonen borta. haha! Givetvis inte alltid till det positiva. haha!

Men nu är det nytt år och nya möjligheter. Hela förra året var jag ganska frånvarande med mitt bloggande. Det hade sina skäl tro mig! Tufft år med många saker som inte gick som planerat. Men nu lägger jag det bakom mig och blickar framåt. Idag har jag massor att göra. Ska planera upp kommande månad. Skicka iväg mail och massa annat skoj. Skulle behöva gå en sväng på affären då mitt kylskåp står lika tomt som min tvättkorg. haha!

Nu ska jag fixa mig och därpå hörs vi mer sen igen. Nytt år och nya tag. Bloggar mer sen igen. puss på er!