Nattmacka

 
 
Har precis gjort iordning lite kvällsmat och det var väldigt behövligt! Dom senaste 2-3 dagarna hr jag livnärt mig helt på honung-tea. Väldigt skönt att kunna börja äta riktig mat igen. Eller vad man ska kalla detta. haha! Har spenderat nästan hela dagen som varit till jobb inför kommande vecka. Då vardagarna rullar på som vanligt igen är det högtid att komma igång. Är min hals någolunda bättre imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet imorgon.

Tidigare idag när jag sprang in på ICA fick jag sjukste erbjudandet ever. Tydligen kan man bjuda ut folk där också. haha! Vet dock inte hur seriös han var. Men lite knas var det väl? haha! Han hade tydligen sett mig på juldagen då vi ute... Stackars han och alla andra säger jag. haha! Jag tänker inte gå in mer på detaljer.

Nu blir det njuta med lite film och därpå sova. Älskar vara hemma hos min föräldrar och kompiskt nog slipper man alltid handla mat efter man varit här. haha! Skämt och sido! Med tanke på hur mycket dom hamstrar i deras frys förstår jag att den går sönder vart 3:e år. haha!