Ödmjukhet

Go morgon alla fina. Förlåt att ni inte fått npgon bra uppdatering idag eller igår... Men då jag är fortfarande lite sjuk. Har jag inte orkat att både blogga och jobba. Hoppas ni förstår! Men jag slänger in ett snabbt inlägg nu. Hoppas allt är bra med er och att ni ändå haft en fin dag! Själv har jag fortfarande ont i halsen... Pga detta har en sak blovit försenad som jag ska göra uppe i Stockholm. Men mer om detta kommer!


Imorgon tänkte jag försöka Vlogga. Ska bland annat till min revisor. Lämna lite saker och därpå prata med banken gällande lite saker. Asså ibland förstår jag inte hur bra jag har det... Men blir påmind om det ibland. I veckan var jag och köpte mat. Mannen framför mig hade problem med sitt kort och kunde inte betala. Varför vet jag inte. Men erbjöd mig faktiskt att ta hans och min mat. Kände inte honom eller så. Men ibland är en god gärning alltid bra.


Nu måste jag sova. Kl 08:00 ska jag träffa dom och därpå kl 10 har jag ett möte. Sen vid 11 ska jag på annat. Som ni hör. Enkel att fixa! Bloggar med imorgon igen. Natti!