Nya klor




 
Go morgon alla bloggläsare. Hoppas ni mår bra och sovit gott! Själv mår jag super och är i fullgång med lite jobb. Hade tidigare under förmiddagen ett litet möte. Men nu blir det fokusera på annat. Ska inom kort äta lite frukost då jag helt glömt detta. haha! Funderar också att besöka läkaren när halsen vägrar bli helt frisk... Speciellt när det hållt i sig i snart 2 veckor. 

Var igår och fixade mina naglar och dom blev verkligen super. Alltid lika nöjd över deras jobb och älskar att dom la på glitter. Det gör verkligen det lilla extra. Blev väldigt girly. Men jag gillar det skarpt! Formen och längden blev verkligen perfekt! Fick frågan om vad jag jobbar med och blickarna på salongen var blandade. haha!

Nu måste jag fortsätta med mitt och därpå blir det en litenvinterpromenad med lillen. Igår när jag åkte hemåt snöade det som aldrig förr. SJUKT! Jag är verkligen inget fan till snön som alla vet. haha! Min mardrömm är att bli medbjuden till en skidsemester och inte våga säga nej. haha! Bloggar mer sen igen. puss på er!
1 Angelica Wåhlin:

skriven

Gud, vilka snygga!