Skönt med lite folk




 
Go kväll alla underbara. Förlåt att mina updateringar blivit så sena. Men jag har inte riktigt fått in detta i mitt schema. Men jag försöker verkligen! Kom ganska nyss hem från P och vi kollade mest på film. Men då Gucci var ensam blev jag tvungen att åka. Som många vet finns det lagar för hundar hur länge dom får vistas ensamma. Tycker det är väldigt viktigt att håller dem gränserna.

Igår var jag och åt ute med Emma. Hade en väldigt trevlig kväll och maten var lika god som alltid. Jag tycker det är mysigt när det inte är proppat med folk på resturanger. Då jag blviit lite folkskygg det senaste. Är det skönt med inte allt för mycket folk omkring.

Nu blir det göra sig redo för sängen. Röja lite och försöka strukturera upp morgondagen. Då jag knappt är ensam i lägenheten vill jag försöka hålla den någolunda fin. haha! Bloggar mer imorgon igen. Natti!