Stress

Go kväll alla underbara. Asså jag har haft så mycket att göra idag. MEN jag kom precis på att ni inte fått ett inlägg. Tänkte jag passar på att göra ett nu. hihi. Blev en snabbis till föräldrarna och belägrade datorn direkt. haha! Dom märkerverkligen skillnad från att vara helt off till att uppdatera dagligen. haha! Övrigt är det super med mig och ska inom kort tillbaka till Skövde för att möta upp Beccie och hennes man. haha! Som ni kanske hörde i videon. Älskar att jag fick med det.

Övrigt har jag typ inte gjort något vettigt. Skulle vloggat. Men tiden har inte funnits och jag fick fokusera på massa annat. Lagom skoj? Men sånt är livet. Imogon ska jag möta min revisor och på kvällen ska jag få lite besök. haha! Ja mer info tänker jag inte gå in på. Hur jag än vrider och vänder på det kommer det låta dumt. haha!

Nu måste jag hemåt. Sminka om mig och se någolunda glammig ut. Jag som trodde detta skulle bli en lugn dag. Men så fel jag hade. haha! Bloggar mer sen. Puss på er!