Sväng om

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni mår toppen! Själv mår jag super och känner verkligen att halsen håller på att bli "normal" igen. Haha! Sjukt hur olägligt denna förkylning kom. Haha! Jag känner verkligen att dagen har fått en fin start och hoppas på att den kan hålla i sig också.

Det som står planerat för dagen är följande. Gå lite på stan med en kompis oh prata igenom helgen. Det finns dom som verkligen inte ska dricka. Jag är en av dem. haha! Dessutom verkar många uppskatta podden. Himla roligt! Nu gäller det bara at vi ska hålla detta och därpå är det bara köra på. haha!

Nu måte jag skynda mig. Då jag alltid är sent ute. Är jag som ni förstår redan sen. haha! Ska även till min revisor och lämna lite papper och annat skoj. Nu blir det fullgång med att spackla nyllet och därpå gå en sväng på stan. Bloggar mer sen igen. puss på er!