Taxi

Go eftermiddag/kväll. Hoppas allt är ra med er och att ni mår fint! Själv mår jag super och ska inom kort möta upp Beccie över en fika. Ska bli riktigt skoj. Därpå kanske jag ska iväg om allt rullar på. Då jag har lite dö-perioder är det väldigt skönt att vara lite spontan. Då jag nyligen köpt en ny lampa går det helt fel ihop med mina gardiner... Panik. haha! Imorgon ska jag se om jag kan hitta rosa gardiner för att få någolunda ro i min skäl. haha!

Övrigt av dagen har jag bara varit hemma och slappat. Jag har varit riktigt trött och inte orkat göra något. Då jag är oftast väldigt stressad och alltid ute i sista minuten. Tror jag att det kan vara problemet. Det är givetvis självförvållat och ingen annans fel än mitt egna... Men aja.

Nu måste jag ringa taxi så jag kommer någolunda i tid. Egentligen skulle man kunna gå till Elins. Men pga vädret väljer jag hellre detta. haha! Vem försöker jag lura? Jag skulle aldrig gå den vägen om jag inte verkligen, verkligen behövde. Bloggar mer sen igen. puss på er!

(null)