Väskhund

 
 
Hej på er. Såg nu att ett inlägg aldrig kom upp som det skulle... Drygt! Men får fixa det så fort jag kommer hem! Har haft en super trevlig dag och fått massor gjort. Avklarat 2 möten och fått en helhet inför kommande månader. Speciellt i december. Därpå tog jag en lunch ihop med P och hade en almänt trevlig dag ihop. Då jag egentligen skulle möta upp Challan som inte blev av. Men jag är inte den som klagar heller. haha!

För någon vecka sedan började jag träna Gucci att bli en riktig lite väskhund. Hon var verkligen långt från överlycklig av denna ideén. haha! Men idag älskar hon att sitta i väskan. Vem kan kladra henne. 1 du hoppar ur och gör sina behov. Sen taxi på nytt. haha! Då hon är med på många möten nu mer. Är detta ett måste då jag alltid är ute i sista minuten och underlättar för oss båda. haha!

Nu blir det kika lite film och därpå blir det hemåt för att hänga upp sista tvätten som jag lyckades smita ifrån. haha! Bloggar mer sen igen. puss på er!